
سلام دوستان وبلاگی عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه .خواب خوب دیدن روز مو میسازد.خواب خیلی خوبی دیدم.خواب دیدم یه نی نی خوشمل و ناز داریم.راستش تاحالا حس خوب این خواب از من نرفته.نی نی دور تا دور تخت راه می ره البته با کمک من.بعد میاد کنارمان میخوابه .ریموت پارکینگ را که میزنیم صدایی داره.در خواب نی نی صدای ریموت پارکینگ را در می آورد اول نمی فهم چه می گوید بعد که می فهم آنقدر دلم برایش قنج می رود .بعد میبرم در آشپزخانه بغلش می کنم و دایی اش را میبینم خجالت می کشم که بچه را کنار او هام هام کرده ...
ادامه مطلب