
درمان را از سال جدید شروع کردم در۲۷فروردین برای ویزیت و سونو رفتم که برام عمل هیستروسکوپی نوشت دو روز دیگه رفتم ۲۹فروردین که سرم و قرص قبل عمل را داد و ۱اردیبهشت رفتم برای عمل و یه عالمه قرص ضد عفونت داده بود بعد ۷اردیبهشت رفتم جواب پاتو لوژی رو بردم بعد آمپول لوپرومر دوتا داده که گفت دوز اول و دوز دوم را میزنی با فاصله ۲۸ روز و دوباره ۲۸ روز میگذره میایی بعد حساب کردن و تاریخش رسید رفتم برای سونو که ۴ تیر بود دزولست داد ۲۱ تا بعد چنتا لاکتوفم و فمی لاکت و قرص پردنیزولون گفتش بعد روز دوم پری میا...
ادامه مطلب