
سلام دوباره بعد اینکه فهمیدیم جواب منفیه هر دو ناراحت بودیم.بعد از دو روز نوبت آزمایش بعد ۱۶ روز رسید.صبح آماده شدم رفتیم آزمایش خون دادم قرار شد نتیجه ساعت ۱بعد از ظهر برسه .شوهرم بعد از ظهری نتیجه را گرفت و اومد خونه. گفت که منفیه . این همه رفت وآمد این همه هزینه این همه این در و اون در زده بودیم و با چه مکافاتی دارو و آمپول گرفته بودیم همه بی نتیجه شده بود این همه شوهرم زحمت کشید این همه من دارو مصرف کرده بودم هورمون باعث شده بود شکمم بزرگ و آماده بشه. به دکتر گفته بود چرا منفی شده گفته بو...
ادامه مطلب