دل نوشته

متن مرتبط با «مدت» در سایت دل نوشته نوشته شده است

بعد مدت ها

  • نیلوبلاگ

    سلام دوستان وبلاگی  عزیز ،خوب هستین؟امیدوارم شاد و سر زنده باشید .درضمن عید سعید قربان رو به همتون تبریک میگم.بعد از مدت ها  به وبلاگ سر زدم .از خودم بگم شکر خوبم.وقتی به زندگی موج مثبت میفرستی بهت موج مثبت میفرستم.من حدودسال99هفدهم بهمن برای خودم آرزو هام و نوشتم با اولویتی که اون موقع داشتم بعد حدود دوسال بعد به خیلی اش رسیدم .نوشتن خوبه. برگه ارتعاش اسم و گذاشته بود هر ماه بهش نگاه میکردم و هر چقدر به آرزو هام نزدیک میشدم تیک میزدم . در آرزو هاو خواسته هام  هم خواسته مادی ...

    ادامه مطلب