بعد مدت ها

خرید بک لینک

سلام دوستان وبلاگی  عزیز ،خوب هستین؟امیدوارم شاد و سر زنده باشید .درضمن عید سعید قربان رو به همتون تبریک میگم.
بعد از مدت ها  به وبلاگ سر زدم .
از خودم بگم شکر خوبم.وقتی به زندگی موج مثبت میفرستی بهت موج مثبت میفرستم.من حدودسال99هفدهم بهمن برای خودم آرزو هام و نوشتم با اولویتی که اون موقع داشتم بعد حدود دوسال بعد به خیلی اش رسیدم .نوشتن خوبه. برگه ارتعاش اسم و گذاشته بود هر ماه بهش نگاه میکردم و هر چقدر به آرزو هام نزدیک میشدم تیک میزدم . در آرزو هاو خواسته هام  هم خواسته مادی داشتم هم معنوی .حتی شب آرزو ها اینا را هم بهشون اضافه کرده بودم صبر و کنترل خشم و فروتنی داشتن و......،امیدوارم شما هم بنویسین و تلاش کنین و به همه خواسته خاتون برسیم به مصلحت خدا.
چن لحظه قبل که داشتم می نوشتم یهو بوی سوختگی کمی حس کردم و رفتم و دیدم غذای تهش سوخته ای دل غافل 5متر باهاش فاصله دارم ولی الان فهمیدم سوخته آخه تو پذیرایی داشتم فیلم می دیدم تو گوشی .فعلا . 

دل نوشته...

ما را در سایت دل نوشته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 100 تاريخ: دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت: 10:10

صفحه بندی