شب ،سکوت ،همه اسرارند،به همین خاطر هست که شب ها که میخابیم به ارزو هامون ،رویاهامون فکر میکنیم به حرف هایی که نمیتونیم به کسی بگیم.امروز قصد دارم تا صبح پنجره دلم بازبمونه هر کی که خواست ازدلم بره تلاششو کنه شاید بتونه از پنجره بره.دلم تهی سرشار است.هی بهونه میگیره نمیخابه امروز اهنگ گوش نمیدم دوست دارم امروز هیچ سنگینی تو دلم احساس نکنم.
ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 191