شب

خرید بک لینک
امشب دلم تنگ است .پنجره های دلم را باز میکنم ستاره ای درست روبه روی پنجره به من چشمک میزند بهش سلام میگویم جواب سلامم را می گوید ومیخاهد حرفی بزنداماشب وسکوتش ،ستاره ها که حرف نمیزنن همینم که جواب سلامم گفته زیاده خخخ.

شب ،سکوت ،همه اسرارند،به همین خاطر هست که شب ها که میخابیم به ارزو هامون ،رویاهامون فکر میکنیم به حرف هایی که نمیتونیم به کسی بگیم.امروز قصد دارم تا صبح پنجره دلم بازبمونه هر کی که خواست ازدلم بره تلاششو کنه شاید بتونه از پنجره بره.دلم تهی سرشار است.هی بهونه میگیره نمیخابه امروز اهنگ گوش نمیدم دوست دارم امروز هیچ سنگینی تو دلم احساس نکنم.

نوشته شده توسط سمیرا در 2:14 | لینک ثابت •
دل نوشته...

ما را در سایت دل نوشته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 191 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 12:55

صفحه بندی