افراط و تفریط
برا هممون پیش اومده تو بعضی کارها اعتدال رو رعایت نمی کنیم
مثل زیادی مهربان بودن ،مطمئن باشيد که خوب نیست.ازاین ور سقوط می کنیم.
زیادی بی خیال بودن،زیادی محتاط بودن،زیادی وسواس داشتن،زیادی فک کردن
یا همین تفکر تا جایی خوبه اما به وقتایی تفکر زیاد عمیق میشه یه وقت هایی هم سطحی که هیچ کدوم درست نیستند
زیادی عمیق فک کنیم دیونه میشیم سطحی فک کنیم نادان میشیم.
ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 160