شب ها پر از حرف هستم ولی روزها حرفی برای گفتن ندارم .روزها ی زیادی هست که نتوانسته ام شعری بسرایم واقعا چقدر سخت است دل کندن از بعضی چیز ها که حق مسلم ماست.ولی چه میشه کرد قول میدهم روزهای خوب خواهند آمد .راستی درست یک سال پیش گفتم
من م.امید نیستم شعر میگویم برای پاییز
من س.ناامیدم شعر میگویم برای دل ،برای گل
ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 135