ادم ...

خرید بک لینک

سلام دوستان خوبین؟حس خوبی به خودم ندارم.احساس میکنم هیچ کاری بلد نیستم هر وقت افسرده ،بی خواب و خوراک میشوم ،این جوری میشوم ،احساس خطر میکنم،من فکر میکنم هیچ احساسی ندارم احساسات:صفر شده است مثل بچه ها که شاید کمتر از انها فکر میکنم از دنیا خبر ندارم با اینکه همیشه با خدا حرف میزنم ولی فکر میکنم با کس دیگری حرف نمیزنم و لطمه به من وارد شده است .

دل نوشته...

ما را در سایت دل نوشته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 133 تاريخ: يکشنبه 14 ارديبهشت 1399 ساعت: 3:18

صفحه بندی