سلام دوستان وبلاگی عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه .خواب خوب دیدن روز مو میسازد.خواب خیلی خوبی دیدم.خواب دیدم یه نی نی خوشمل و ناز داریم.راستش تاحالا حس خوب این خواب از من نرفته.نی نی دور تا دور تخت راه می ره البته با کمک من.بعد میاد کنارمان میخوابه .ریموت پارکینگ را که میزنیم صدایی داره.در خواب نی نی صدای ریموت پارکینگ را در می آورد اول نمی فهم چه می گوید بعد که می فهم آنقدر دلم برایش قنج می رود .بعد میبرم در آشپزخانه بغلش می کنم و دایی اش را میبینم خجالت می کشم که بچه را کنار او هام هام کرده ام چون نمیدانستم آنجاست .آنقدر این حس شیرین و دلچسب بود بعد از خواب نیم ساعتی چشم هایم رابستم و تصورش کردم و خوشحال شدم .راستی بالشی اندازه کوسن مبل درست کرده ام.در خواب آن بالش را زیر سر نی نی گذاشتم در میان خواب برادر زاده ام که پیش دبستانی میرود و هم چنین برادرکوچکم که 11سالش هست را صدا میکردم همراه با اسم پروانه. راستی کسی با نام پروانه در فامیل و آشنا نداریم.ولی هر چی بود خواب شیرینی بود .بعدش اومدم فیلم دنیای شیرین دریا قسمت 1رو دان کردم و دیدم . دل نوشته...
ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 72