سلام دوستان.خوبین؟امروز ۱۷بهمن ۹۵ هست.بدون مقدمه میخام یه موضوعی رو بگم.همه ما قول وقرار هایی با خودمون میزاریم که فلان کار رو انجام میدم یا با خدامون قول وقرار میزاریم به بعضیاش عمل میکنیم بعضیا هم میمونن.امروز اومدم وبلاگ بنویسم چه قول هایی به خودتان داده اید وعمل کردید ایا رضایت بخش بوده اگه خواستید در قسمت نظرات بنویسین ممنون میشم. دل نوشته...
ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 129 تاريخ: سه شنبه 3 اسفند 1395 ساعت: 14:53