روزمره

خرید بک لینک

سلام وبلاگی های عزیز خوب هستین؟امیدوارم هر جا که هستین خوب و خوش سلامت باشین.امروز21دی سال 1402هست .
با زنگ گوشیم از خواب بیدار شدم شوهرم بود فطیر و خامه خریده بود از ماشین پیاده نشد رفتم پایین گرفتم و اومدم خونه ساعت 9 بود خیلی زود هم نبود .اومدم یه کم نوش جان کردم .بعد یه کم با گوشی اینور او نور رفتم قرص هایم را انداختم. .لباسا رو انداختم ماشین لباسشویی .بعد ناهار پختم و نماز خوندم و شوهرم اومد ناهار خورد و رفت.بعد من یه کم خوابیدم بیدار شدم نماز مو خوندم یس خوندم و و قرآن خوندم .بعد یه کم سو پی که دیشب پخته بودم خوردم و ساعت 9ونیم شب شد.اینم امروز من .حالا قبل خواب قرص میندازم و آن شاالله میخوابم .سعی میکنم این روزا کلا با وضو باشم .الهی به امید تو .

دل نوشته...

ما را در سایت دل نوشته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 44 تاريخ: يکشنبه 24 دی 1402 ساعت: 14:40

صفحه بندی