دل نوشته

متن مرتبط با «بعد» در سایت دل نوشته نوشته شده است

بعد مدت ها

  • نیلوبلاگ

    سلام دوستان وبلاگی  عزیز ،خوب هستین؟امیدوارم شاد و سر زنده باشید .درضمن عید سعید قربان رو به همتون تبریک میگم.بعد از مدت ها  به وبلاگ سر زدم .از خودم بگم شکر خوبم.وقتی به زندگی موج مثبت میفرستی بهت موج مثبت میفرستم.من حدودسال99هفدهم بهمن برای خودم آرزو هام و نوشتم با اولویتی که اون موقع داشتم بعد حدود دوسال بعد به خیلی اش رسیدم .نوشتن خوبه. برگه ارتعاش اسم و گذاشته بود هر ماه بهش نگاه میکردم و هر چقدر به آرزو هام نزدیک میشدم تیک میزدم . در آرزو هاو خواسته هام  هم خواسته مادی ...

    ادامه مطلب
  • تمام انچه در دلم انباشته شده بود وبعد از نوشتن خالی شدم.

  • نیلوبلاگ

    امروز ۲۸بهمن ۹۵ هست.دلتنگی هست؟افسردگی هست؟خسته شدن هست؟نیاز بهxa0 تفریح وهیجانیxa0 است؟به چه چیز نیاز دارم؟خودم را زیاد اذیت کردم ؟xa0 گاهی دوست دارم از خودم انقدر دور شوم دور شوم خیلی دور انقدر دور که به یکی دیگر تبدیل شوم چون تحمل خودم را ندارم میخاهم انقدر تغییر کنم خیلی تغییر تا از خودم چیزی باقی نماند. خودم مرااز پای در می اورد.میخاهم اطرافیانم مرا مثل خودم نداننند میخاهم ان کسی باشم که همه هستند میخاهم فقط به فکر خودم باشم اما انقدر در دیگران حل شده ام که خودم را فراموش کرده ام اهای خودم...

    ادامه مطلب