سلام خوبين خوشين؟سلامتين؟اميدوارم خوش وشاداب وسلامت باشيد.ميخاستم بنويسم ٢٧تير فهميدم ٢٨تيره.اره تيرم داره تموم ميشه.تابستون يك ماهش سپری شد.این روزها اصلا نمی توانم شعر بگم نمیدانم چرا؟بعضی روزها ادم نمیدونه چه مرگشه.
ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 123