بهار چمدانش رابسته وقدم های اخرش را برمی دارد ومن خسته دل باپریشانی چشم به راه تابستان شده ام وغریبانه بابهار خداحافظی میکنم وقاب بهار را در خرداد میبندیم وتقویم را با مرور بهار ،ورق میزنم تا بهار یادم نرود وچند خاطره ای از بهار را در وجودم تازه میکنم تا بااغوشی باز به تابستان سلام بگویم
ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 171