بارون وحجم غم اسمان

خرید بک لینک

پنجشنبه بیست و ششم مرداد ۱۳۹۶

امشب داره بارون میباره.دیشب خواب دیده بودم بارون سختی میبارید.اما الان بارون خیلی ارومی میباره .پنجره رو باز گذاشتم عطر باران فضای اتاق را گرفته،خیلی دلم گرفته بود امشب،یه دل سیر گریه کردم،الانم چشام میسوزه،ولی این بارون یه کم حالمو خوب میکنه،خدایا هیچ وقت نزار ناامید بشم خدایا منوقوی کن .دوستت دارم خدا.

نوشته شده توسط سمیرا در 0:54 | لینک ثابت •
دل نوشته...

ما را در سایت دل نوشته دنبال می‌کنید

برچسب: بارون,وحجم,اسمان, نویسنده: بازدید: 162 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 12:56

صفحه بندی