سلام دوستان خوبین؟ امروز میخام مطلبی بگم درمورد اینکه همه ما انسان ها مشکلاتی دارم فقط نوعش فرق میکند همه ما انسانیم عاطفی هستیم وبه محبت نیاز داریم ،ما نباید از یک لحظه دیدن خوشی دیگران فکر بکنیم خوشبخت هستند همه ما انسانها در گیری هایی داریم ما انسانها باید رک نباشیم و البته هم بعضی حرف ها را نباید زد،مثلا من گشنمه ،من تشنمه،اینها همه حرف های بچه ها هستند همه ما باید تکه کلام های خوبی مثل جان.لطفا ،خواهش میکنم و.. استفاده کنیم قسم نخوریم و....حتی قسم راست . دل نوشته...
ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 131 تاريخ: چهارشنبه 3 بهمن 1397 ساعت: 22:24