زندگی بایک نامادری وبچه هاش سخت تر از کار معدن است زندگی باافراد بیشعور یعنی زندگی من،یعنی خدا دوستم داره وخودش خاسته تو این خونواده باشم وهیچ وقت هم از سیگنلی در نیام.وبا این قوم تحملم پایین بیاید این نامادری منو تا خودکشی فرستاده یه بار نه صد بار.همیشه تکه کلامش اینه کسی نمیزارهازدواج کنی ،من دیگه نمیتونم جوابشو بدم ،نمیدونم خداچیکار کنم نشنیده میگیرم اما خدا آخرش یه روز تحملم تموم میشه وخودمو میکشم. دل نوشته...
ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 184 تاريخ: چهارشنبه 7 فروردين 1398 ساعت: 11:48