فی البداهه

خرید بک لینک

خودتو باور داری؟

نه خودمو باور که هیچ،با خودم سر جنگ دارم دستم برسه خودمو میکشم من چند تا خود هستم که با خودمون در گیرم .خود عصبیم ،خود ارامش دهنده نیست،خود مغرور ،خود زود جوش ، و خودی که زود خودشو میبخشه و یک خودی که سرزنش میکنه و یک خود که بی خیاله ،و یک خود که اصلا دوست ندارمش که به من امر و نهی نمیکنه فقط هر کاری دوست داره میکنه اصلا فکر نمیکنه خیلی لوسه این ول کنم نیست .خودهای دیگرم با این در گیر هستند وهیچ گاه به پیروزی نمیرسند این خود باعث شده در یک تاریکی برم که فکر میکنم روشنایی هست این خود منو زندانی کرده ،من این خودم را دوست ندارم و این خود کیست؟دلم میخواهد بکشمش.خود دوست داشتنیم دیگه فروغی نداره دیگه داره از بین میره با گریه کردن به حال خودش با فکر کردن به روزایی که بزرگ بود این خود لعنتی اصلا نبود اون موقع ها .استقامت بی نظیری داشت .یک انسان بزرگ منش بود در حالی که سن کمی داشت .اما خود دیگر امده نیامده گند زد زندگیم را از وقتی امده هر روزم شده جهنم که ارزوی مرگ میکنم.خودتو باور داری؟

نه خودمو باور که هیچ،با خودم سر جنگ دارم دستم برسه خودمو میکشم من چند تا خود هستم که با خودمون در گیرم .خود عصبیم ،خود ارامش دهنده نیست،خود مغرور ،خود زود جوش ، و خودی که زود خودشو میبخشه و یک خودی که سرزنش میکنه و یک خود که بی خیاله ،و یک خود که اصلا دوست ندارمش که به من امر و نهی نمیکنه فقط هر کاری دوست داره میکنه اصلا فکر نمیکنه خیلی لوسه این ول کنم نیست .خودهای دیگرم با این در گیر هستند وهیچ گاه به پیروزی نمیرسند این خود باعث شده در یک تاریکی برم که فکر میکنم روشنایی هست این خود منو زندانی کرده ،من این خودم را دوست ندارم و این خود کیست؟دلم میخواهد بکشمش.خود دوست داشتنیم دیگه فروغی نداره دیگه داره از بین میره با گریه کردن به حال خودش با فکر کردن به روزایی که بزرگ بود این خود لعنتی اصلا نبود اون موقع ها .استقامت بی نظیری داشت .یک انسان بزرگ منش بود در حالی که سن کمی داشت .اما خود دیگر امده نیامده گند زد زندگیم را از وقتی امده هر روزم شده جهنم که ارزوی مرگ میکنم.

دل نوشته...

ما را در سایت دل نوشته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 148 تاريخ: دوشنبه 29 مهر 1398 ساعت: 2:16

صفحه بندی