سلام دوستان عزیزم. خوبین ؟خوشین؟چخبرا؟
من که این روزا فقط حواسم پرت هست خیلی پرت.حوصله زیادی ندارم.اهمیت خیلی کارا برام کم شده است.
اونقدر این روزا غذا سوزاندم که نمیدونم چمه.
آخرش مامان اومده میگه این روزا چقدر غذا میسوزونی؟؟من:یادم میر ه
قبول میکنه می خنده
اما من خودم نمیدونم چرا .آخه خوشم نمیاد غذا بسوزه
چند غذایی که سوزاندم خیلی جزئی بوده مثلا برادرم کردن گذاشتم یا یا کم نشه جزغاله شده زیادی اهمیتی نداره اون که اهمیت داره منم
باهر غذایی که سوزاندم درست زمانی که قابلمه رو میشستم به این فکر میکردم وقتی ما آدم ها هم میسوزیم بعد از خوب شدن هنوز جاش می مونه.
ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 136