ناتوانم .کاششششش دیروز تو هواپیما منم بودم چرا تو شهر ما اتفاقی نمیکنه که فقط من بمیرم بقیه بمانند.من میخواهم مرگ رو .چرا بقیه هی میمیرن پس کی نوبت من میشه خدا بشنو صدام و نمیخوام خودمو .من میخواهم نباشم تماااااام.
دل نوشته...ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 121