پرسیدن عیب نیست ندانستن عیب هست

خرید بک لینک

سلام دوستان خوبین خوشین؟سلامتین؟امیدوارم هر جای این کره خاکی هستین تنتون سالم و لبتون خندون باشه.
دوتا سوال دارم ،
۱-کسایی که چند پست اخرمو خوندن بفرمایند که ایا برای سومین سال پیا پی کنکور بدم ثبت نام کنم حدود یک ماهه شروع کردم خوندن؟
۲-ایا درسته کسی تو اینستاگرام اشنا میشیم حرف میزنیم و میبینم واقعا باشعور هست و به درد همسر اینده شدن میخوره و طرف هم نیاز داره به یک دوست به یک همدم و با تمام ادب حرف میزنه ایا بهتر هست به دوستی ادامه بدهیم و در طول روز ساعت ها باهاش گپ بزنیم؟
پی نوشت:من از ادب این پسر خوشم اومده و چهره دلنشینی زیاد نداره از اخلاقش خوشم اومده و هم شهری من هم نیست.

دل نوشته...

ما را در سایت دل نوشته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: يکشنبه 3 فروردين 1399 ساعت: 12:10

صفحه بندی