از این به بعد دراین وبلاگ فقط سپاسگزاری،تشکر،شجاعت،راستگویی،مهربانی و در برای نمک نشناسی دیگران هم من باز مهربانی خواهم کرد تا مهربان ترین مهربانان از من راضی باشد. فقط
ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 128 تاريخ: يکشنبه 14 ارديبهشت 1399 ساعت: 3:18