هیچ وقت نمیدونستم چرا بیخودی زود ناراحت و عصبانی میشم از کمبودها و بعضی وقت ها الکی ولی الان فهمیدم هر وقت عصبانی شدم تو دلم امام رضا را صدا میکنم و میگم امام رضا کمکم کن عصبانی نشم و واکنش درستی نشون بدهم.عصبانی شدن ممنون خدایا این رمضان منو کمک کن ترک کنم این گونه گناهانمو با زبونم اگه دل کسی رو شکوندم و...جبران کنم. ماه مبارک رمضان ،ماه مغفرت الهی است و راه آسمان باز است.با همه مهربان و خوش اخلاق میشوم.
دل نوشته...ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 151