احساس عجز و ناتوانی دارم

خرید بک لینک

من بیمارم،وقتی چند ساعت شب نمیخوابم و روزه میگیرم بیماری روحی پیدا میکنم من چند سال پیش این را فهمیدم وقتی که سفر رفتم کم خوابیدم وکم غذا میخوردم اشتها نداشتم و بیمار شدم سال بعد توانستم روزه بگیرم و سال های بعد هم گرفتم امسال دیروز که روزه گرفته بودم به شدت حالم خراب شد که به مرحله تهوع رسیده بود میخوام یک روز درمیان بگیرم اگه تونستم چون احساس بدی نسبت به خود پیدا کرده ام احساس میکنم فردی هستم که فقط میخورد و میخوابد راستی چند سال پیش در اثر بیماری روحی که شاید افسردگی هم داشتم ولی کسی با کم خوابی و کم خوردن چنین بیماری پیدا میکند من چنان اشفته میشوم که فکرش هم نمیکنید فکر های زیادی به سرم میاید وسواسی میشدم الان هم شدم فکر همه را میکنم،ناتوان می شوم ،بغضی به بزرگی اسمان گلویم را میگیرد از زندگی بعضی ها که باخبر میشوم دست هایم شروع به لرزش میکنن و حالم بد میشود. فکر کنم اخرین بار سال پیش بود که میخواستم خودمو جلوی ماشین بندازم خواهرم دستم را گرفت و قبل از کرونا هم اخرین بار سلام و احوالپرسی با برادرم دستش را فشرده ام نیاز به محبت دارم چقدرتنهایم خدایا چگونه به تو نزدیک شوم مرا یاری کن.

دل نوشته...

ما را در سایت دل نوشته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 160 تاريخ: يکشنبه 14 ارديبهشت 1399 ساعت: 3:18

صفحه بندی