سلام دوستان وبلاگی عزیز .خوبین؟خوشین؟امیدوارم هرا مروزتان بهتر از دیروزتان باشد.این جمله رو وقتی نه سال داشتم هر روز به خودم یادآوری میکردم و می کوشیدم دو روز پشت سر هم مثل هم نباشه و یک کاری مو فقیتی خوشحال کردنی داشته باشه.امروز که ۲۰ سال از اون ماجرا میگذره باز این جمله یادم اوند.راستی سوالی دارم چه نوع هنر و حرفه ای را برای یاد گرفتن پیشنهاد میدهین؟
دل نوشته...ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 143