من تا آخر عمر بچه دار نمی شوم مشکل از شوهرم هست .فقط این نیست که اصلا به من محبت نمی کنه.و خونه خواهر برادر ام از اول ازدواج نبرده .حتی عید.همچین قیافه ای ام نداره ولی من دوسش دارم همیشه محبت می کنم بغل و بوس و اون بدش میاد و طردم میکنه .
مشکل هورمون مردانه کم دارد .همچنین هیچ اسپرمی ندارد .
حتی با زور یک ماه در بهترین شرایط با هم رابطه میکنه و اصلا هم حین رابطه شاد نمی شوم .
همیشه من از رابطه نداشتن شاکی هستم.
من دلم میخاست مثل افراد عادی زندگی خوشبختی داشته باشم نه شوهرم مثل پدرم فقط نان آور خانه باشد بدون هیچ رابطه ای مثل دو تا خواهر برادر حتی از آنها هم کم محبت تر در خانه زندگی میکنیم از صبح تا شب بیرون می ماند و برای خوشحالی من هیچ کاری نمیکند .دلم میخواهد زودتر بمیرم تا راحت شوم نه زندگی گذشته خوبی داشتم نه زندگی حال خوبی دارم و نه زندگی آینده ای خوب خواهم داشت .
همه مسافرت میروند همه خانه خواهر برادر می روند همه با هم می گویند می خندند من هم کل و نازپام پنهانی خریده ام و میخوابم.چون اگر حین خواب بغلش کنم بدش میآید
ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 56